Wczytywanie
Czeka tylko 7 zestawów, a do końca promocji pozostało:


Do końca weekendu: zamów z kodem "Lato50" i zgarnij 50% gratis!


Do wszystkich zamówień od 10 dni z kodem "Lato50" dopiszemy połowę dni gratis! Przykładowo:

zamówienie 10 dni = 5 dodatkowych dni gratis, łącznie 15 dni !

zamówienie 16 dni = 8 dodatkowych dni gratis, łącznie 24 dni !

zamówienie 30 dni = 15 dodatkowych dni gratis, łącznie a 45 dni !

UWAGA: Dni gratis z kodem "Lato50" dopisujemy wyłącznie po opłaceniu zamówienia!


>> Zamów teraz! <<

Tylko w Łodzi i okolicach: przy zamówieniu od 20 dni wybierz płatność gotówką kurierowi przy odbiorze, odejmiemy dodatkowe 5% od ceny diety!

>> Warunkiem skorzystania z promocji jest opłacenie zamówienia w terminie do 3 dni od jego złożenia <<



Apetyt na zdrowie, czyli jak chudnąć z głową
Apetyt na zdrowie, czyli jak chudnąć z głową
25 lip 2018

Apetyt na zdrowie, czyli jak chudnąć z głową

Nowy rok to czas na zmiany. Wielu z nas postanawia sobie: „W tym roku schudnę”. Często jednak nasze ambitne plany szybko weryfikuje demotywująca codzienność łączenia pracy z gotowaniem i ćwiczeniami. W efekcie noworoczne marzenia o smukłej sylwetce po miesiącu z powrotem zamieniają się w nieregularne posiłki, małą ilość ruchu i złą jakość snu. Ale spokojnie, wcale tak nie musi być. Z Łódzkim Pudełkiem zgubisz zbędne kilogramy, zjesz smacznie i zdrowo a, co najważniejsze, nie stracisz czasu na gotowanie!

Chcesz schudnąć? Idź spać!

Aby Twoja dieta miała sens, musisz się wysypiać. I to co najmniej 7-8 godzin dziennie. Codziennie. Pewnie nie raz zdarzyło Ci się zauważyć, że gdy jesteś niewyspany, mógłbyś zjeść lodówkę w całości, a i tak ciągle masz ochotę coś przekąsić. Nieregularny lub zaburzony sen powoduje, że nasz organizm szaleje i zaczyna nieprawidłowo produkować hormony apetytu. I przez to czujemy głód nawet zaraz po posiłku.

Wyginaj śmiało ciało!

Nie musisz wylewać siódmych potów, aby zadbać o zgrabną sylwetkę. Wystarczy regularny ruch minimum trzy raz w tygodniu. Forma dowolna. Możesz zapisać się na siłownię, biegać, jeździć na rowerze lub ćwiczyć w domu. Wybierz to, co sprawia Ci największą przyjemność. Warto zamienić także windę na schody. Jeśli jeździsz do pracy komunikacją miejską, wysiądź przystanek wcześniej.

To naprawdę działa!

Skomentuj


Wczytywanie komentarzy...

Gdzie wozimy?

Łódź i okolice, Warszawa i okolice