Najczęściej zadawane pytania o diecie pudełkowej

1
Czy po zamówieniu diety, mogę zmienić poszczególne dni dostawy?

Oczywiście, że tak! Wszystkie zamówione dni diety można odwoływać i przekładać do 48h przed planowaną dostawą.

Napisz do nas mail na kontakt@lodzkiepudelko.pl o treści:

„Chce przełożyć dietę zamówioną na adres …. w dniach od …. do ….”

2
W jakich godzinach otrzymam pudełko z dietą?

Nasi dostawcy dowożą dietę w godzinach porannych od 4:00 do 8:00.
Składając nowe zamówienie możesz wybrać do której godziny życzysz sobie otrzymać pudełko.

3
Czy mogę zamówić dietę do innych miejscowości niż do tych, które podane są na stronie głównej?

Zależnie od odległości i trudności dojazdu nasi dostawcy nie zawsze będą w stanie dostarczyć do Ciebie dietę.
Jest to kwestia indywidualna.
Lecz nie wszystko stracone – zadzwoń do nas na numer 506 515 882 lub wyślij mail na lodzkiepudelko@gmail.com podając dokładny adres wysyłki.
Postaramy się pomóc!

4
Kiedy kończy mi się zamówiona dieta?

Za każdym razem, dzień przed planowaną dostawą ostatniego pudełka wyślemy do Ciebie smsa z przypomnieniem.

5
Czy mogę zamówić dietę od jutra?

Ze względu na produkcje, pierwsze pudełko można zamówić zawsze na dzień pojutrzejszy i tylko na dni robocze.

6
Jestem uczulona/y na pewne produkty. Czy mogę je wykluczyć?

Akceptujemy do 2 wykluczeń poszczególnych produktów. Wykluczenia należy dopisać do uwag przy składaniu zamówienia.