Wczytywanie
Ostatnia szansa na rabat w tym roku!
Zamawiając na minimum 20 dni otrzymujecie 20% zniżki :)
Uwaga! Nie musi to być zamówienie ciągłe - 20 lub więcej dni można rozdysponować dowolnie korzystając z kalendarza zamówienia!

Do końca promocji pozostało tylko

Dieta bez laktozy
Dieta bez laktozy
kcal: 1200 | 1500 | 1800 | 2000 | 2500 | 3000

Dieta bez laktozy eliminuje laktozę, czyli cukier mleczny. Stworzona jest dla wszystkich, którzy cierpią na nietolerancję laktozy, która jest jedną z najczęściej spotykanych nietolerancji pokarmowych. Dieta bez laktozy pozwoli cieszyć się smakiem pełnowartościowych dań oraz uniknąć nieprzyjemnych objawów takich jak wzdęcia, czy bóle brzucha. Dbamy o to, by dania diety bez laktozy, które przygotowujemy były bogate w bi

czytaj więcej
  • Charakterystyka: bez laktozy
  • Dla kogo: dla wszystkich osób dotkniętych pierwotną bądź wtórną nietolerancją laktozy.

Przykładowy jadłospis diety bez laktozy

  • Śniadanie:
    Gryczanka z musem malinowym
  • II śniadanie:
    Sok z buraka, marchewki i jabłka
  • Obiad:
    Indyk z rabarbarem na ryżu jaśminowym
  • Podwieczorek:
    Chłodnik z cukinii
  • Kolacja:
    Omlet z ziołowym sosem i pomidorami
Przykładowy jadłospis diety bez laktozy
  • Śniadanie:
    Wiśniowa komosa ryżowa z serkiem wiejskim
  • II śniadanie:
    Rabarbarowy kisiel z cynamonem
  • Obiad:
    Wołowina z brokułami i marchewką al dente
  • Podwieczorek:
    Zupa krem z cukinii i kalafiora z pełnoziarnistymi grzankami
  • Kolacja:
    Orkiszowa tarta z botwinką i serem feta
Przykładowy jadłospis diety bez laktozy
  • Śniadanie:
    Pełnoziarniste placki z borówkami
  • II śniadanie:
    Sok marchewkowo - pomarańczowy z miętą
  • Obiad:
    Kalafior curry z pęczakiem i gotowanym kurczakiem/li>
  • Podwieczorek:
    Pomidory po sycylijsku
  • Kolacja:
    Sałatka z makrelą i bakłażanem
Przykładowy jadłospis diety bez laktozy
  • Śniadanie:
    Twarożek z suszonymi pomidorami, rukolą i sezamem
  • II śniadanie:
    Omlet białkowy z malinami
  • Obiad:
    Ryba z cukinią
  • Podwieczorek:
    Pieczone marchewki w białym sezamie
  • Kolacja:
    Sałatka z kaszą bulgur i botwinką
Przykładowy jadłospis diety bez laktozy
  • Śniadanie:
    Naleśniki gryczane z jarmużem, botwinka i fetą
  • II śniadanie:
    Anananasecznik (sok)
  • Obiad:
    Makaron w sosie pomidorowym z bakłażanem i szynką
  • Podwieczorek:
    Fasolka szparagowa z tuńczykiem i pomidorkami koktajlowymi
  • Kolacja:
    Paprykowa sałatka z parmezanem i oliwkami
Przykładowy jadłospis diety bez laktozy
  • Śniadanie:
    Kasza jaglana ze śliwkami
  • II śniadanie:
    Jajka faszerowane szpinakiem z pieczywem
  • Obiad:
    Cytrynowe risotto z kurczakiem i szparagmi
  • Podwieczorek:
    Kokosowy koktajl z rabarbarem
  • Kolacja:
    Tarta z brokułami
Przykładowy jadłospis diety bez laktozy
  • Śniadanie:
    Placki z polewą malinową
  • II śniadanie:
    Cudownie pikantna zieleń (sok)
  • Obiad:
    Udko z indyka z kalafiorem i porami
  • Podwieczorek:
    Pudding jagodowy
  • Kolacja:
    Włoska sałatka z cukinią
Przykładowy jadłospis diety bez laktozy

Łódzkie pudełko

Po co stosuje się dietę bez laktozy?

Nietolerancja laktozy to najczęstsza nietolerancja pokarmowa. W Polsce cierpi na nią około 25% osób - a w niektórych grupach etnicznych w Azji aż 100%! Efekty spożywania tego cukru podczas nietolerancji nie należą do przyjemnych - mdłości, ból brzucha i uczucie napięcia to tylko niektóre z nich. Bardzo często nawet nie zdajemy sobie sprawy z występowania w naszym organizmie nietolerancji laktozy, ponieważ symptomy mogą pojawić się nawet do kilku godzin po spożyciu produktów mlecznych. Dieta bez laktozy jest jednak rozwiązaniem koniecznym dla ustąpienia powodujących dyskomfort objawów. Dieta bez laktozy nie jest jednak łatwa ani do przygotowania ani do przestrzegania - głównie z uwagi na to, że trzeba ograniczyć cały nabiał i korzystać jedynie z produktów niezawierających laktozy. Podczas komponowania diety bez laktozy trzeba zachować szczególną ostrożność, ponieważ w produktach nabiałowych, które wykluczamy ze swojego jadłospisu, znajdują się znaczące ilości białka, wapnia oraz witamin z grupy B. Są to bardzo ważne elementy diety, odgrywające znaczącą rolę w budowaniu organizmu oraz jego prawidłowym funkcjonowaniu. Powiedzenie “pij mleko - będziesz wielki” nie sprawdzi się jednak u osób z opisywaną dolegliwością - wyrządzi im więcej nieprzyjemności aniżeli pożytku.

Pudełkowa dieta bez laktozy

Nasza pudełkowa dieta bez laktozy to rozwiązanie perfekcyjne dla osób, które chcą i muszą wyeliminować wspomniany cukier ze swoich codziennych posiłków. Składa się ona ze starannie ułożonych przez dietetyka posiłków, które są nie tylko bezpieczne, ale też zdrowe, smaczne i różnorodne. Każdy ma możliwość dostosowania swojego jadłospisu diety bez laktozy pod względem wagi, stopnia aktywności fizycznej i zapotrzebowania kalorycznego. Wszystkie posiłki są dietetyczne, a przy tym pełne wartościowych składników, których szczególnie potrzebują osoby cierpiące na nietolerancję laktozy. Dieta bez laktozy w cateringu pudełkowym jest wygodną opcją, ze względu na codzienne dostawy gotowych dań, na wybrany przez klienta adres. Jednym z większych plusów tego sposobu utrzymywaniu zdrowego trybu życia jest wielka oszczędność czasu - nie trzeba bowiem poświęcać go na planowanie posiłków i poszukiwania produktów bez laktozy, które - choć coraz bardziej popularne - czasem nie są wcale łatwe do kupienia. W jednym wielkim skrócie - nasza dieta bez laktozy to idealny wybór dla zapracowanych osób cierpiących na nietolerancję tego cukru. Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą naszej firmy, oferującej usługi cateringowe na terenie Łodzi i Warszawy.

Przykładowy jadłospis diety bezlaktozowej

Poniżej przedstawiamy przykładowy tygodniowy jadłospis diety bez laktozy:

Nasze pozostałe diety

Dieta FIT odchudzająca
Dieta FIT odchudzająca
od 1200 do 2000 kcal
  • mięso
  • ryby
  • zboża
  • produkty mleczne
  • niski indeks glikemiczny
Dieta zbilansowana
Dieta zbilansowana
od 1200 do 3000 kcal
  • mięso
  • ryby
  • zboża
  • produkty mleczne
  • niski indeks glikemiczny
Dieta wegetariańska z rybami
Dieta wegetariańska z rybami
od 1200 do 2500 kcal
  • bez mięsa
  • ryby
  • zboża
  • produkty mleczne
Dieta bezglutenowa
Dieta bezglutenowa
od 1200 do 3000 kcal
  • mięso
  • ryby
  • bez glutenu
  • produkty mleczne

Gdzie wozimy?

Łódź, Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław