Wczytywanie
Ostatnie 3 dni promocji! Dieta 5 posiłków już od 28 zł/dzień po zniżkach + dowóz gratis!



Zamawiając z kodem "wiosna" zgarniasz:

od 10 dni 5% rabatu,

od 20 dni 10% rabatu + 5 DNI GRATIS!

od 30 dni 15% rabatu + 7 DNI GRATIS !


Tylko w Łodzi: przy zamówieniu od 20 dni wybierz płatność gotówką kurierowi przy odbiorze, odejmiemy dodatkowe 5% od ceny diety!



>> Zamów teraz! <<

Zobacz PROMOCYJNY cennik

Ilość kodów ograniczona ! Czeka ostatnie 31 kodów


Do końca promocji pozostało tylko:

Dieta FIT odchudzająca
Dieta FIT odchudzająca
kcal: 1200 | 1500 | 1800 | 2000

Dieta odchudzająca ma na celu wspomaganie redukcji tkanki tłuszczowej. Dzięki wykorzystaniu produktów o niskim i średnim indeksie glikemicznym wpływa na ustabilizowanie poziomu cukru we krwi, zapobiega skokom insuliny, a tym samym odkładaniu się tkanki tłuszczowej. Nasza dieta odchudzająca pozwoli schudnąć w sposób zdrowy dla organizmu i bez efektu jo-jo. Nie jest to dieta niedoborowa, a szeroki wachlarz używanych produktów sprawi, że sch

czytaj więcej
  • Charakterystyka: niski indeks glikemiczny
  • Dla kogo: dla osób, które chcą chudnąć zdrowo i skutecznie, bez uczucia głodu i efektu jo-jo.

Przykładowy jadłospis diety odchudzającej

  • Śniadanie:
    Gryczanka z musem malinowym
  • II śniadanie:
    Sok z buraka, marchewki i jabłka
  • Obiad:
    Indyk z rabarbarem z ryżem brązowym
  • Podwieczorek:
    Chłodnik z cukinii
  • Kolacja:
    Omlet z ziołowym sosem i pomidorami
Przykładowy jadłospis diety odchudzającej
  • Śniadanie:
    Wiśniowa komosa ryżowa z serkiem wiejskim
  • II śniadanie:
    Morele nadziewane twarożkiem
  • Obiad:
    Wołowina z brokułami i marchewką al dente
  • Podwieczorek:
    Zupa krem z cukinii i kalafiora z prażonymi pestkami dyni i słonecznika
  • Kolacja:
    Pełnoziarnista tarta orkiszowa z botwinką i serem feta
Przykładowy jadłospis diety odchudzającej
  • Śniadanie:
    Pełnoziarniste placki z borówkami
  • II śniadanie:
    Sok marchewkowo - pomarańczowy z miętą
  • Obiad:
    Kalafior curry z pęczakiem i gotowanym kurczakiem/li>
  • Podwieczorek:
    Pomidory po sycylijsku
  • Kolacja:
    Sałatka z makrelą i bakłażanem
Przykładowy jadłospis diety odchudzającej
  • Śniadanie:
    Twarożek z suszonymi pomidorami, rukolą i sezamem
  • II śniadanie:
    Omlet białkowy z malinami
  • Obiad:
    Ryba z cukinią
  • Podwieczorek:
    Sałatka z czereśni, jabłek i orzechów
  • Kolacja:
    Sałatka z kaszą bulgur i botwinką
Przykładowy jadłospis diety odchudzającej
  • Śniadanie:
    Naleśniki gryczane z jarmużem, botwinka i fetą
  • II śniadanie:
    Smoothie green
  • Obiad:
    Makaron z pszenicy durum w sosie pomidorowym z bakłażanem i szynką
  • Podwieczorek:
    Fasolka szparagowa z tuńczykiem i pomidorkami koktajlowymi
  • Kolacja:
    Paprykowa sałatka z indykiem i oliwkami
Przykładowy jadłospis diety odchudzającej
  • Śniadanie:
    Amarantusanka ze śliwkami
  • II śniadanie:
    Jajka faszerowane szpinakiem z pumperniklem
  • Obiad:
    Cytrynowe risotto z ryżu brązowego z kurczakiem i szparagmi
  • Podwieczorek:
    Sałatka z cykorii z pomarańczą
  • Kolacja:
    Tarta orkiszowa z brokułami
Przykładowy jadłospis diety odchudzającej
  • Śniadanie:
    Placuszki z mąki z pełnego przemiału z polewą malinową
  • II śniadanie:
    Cudownie pikantna zieleń ( sok)
  • Obiad:
    Udko z indyka z kalafiorem i porami
  • Podwieczorek:
    Chia pudding z jagodami
  • Kolacja:
    Włoska sałatka z cukinią
Przykładowy jadłospis diety odchudzającej

Łódzkie pudełko

Dieta FIT odchudzająca

Żyjemy w świecie, a którym bycie fit stało się swojego rodzaju modą - prawie każdy stara się być ekspertem w zakresie dietetyki, zdrowia czy sportu, a do tego aktualne kanony piękna promują wysportowaną, szczupłą sylwetkę. I to bez seksizmu, u obu płci. Często popadamy w błędne przeświadczenie, że aby schudnąć wystarczy zmniejszyć porcje lub całkiem pozbyć się kilku posiłków w ciągu dnia. Oczywiście dodajemy do tego intensywne ćwiczenia, bo przecież zależy nam na szybkiej utracie wagi i centymetrów. Niestety, nawet jeśli uda nam się zrzucić kilka zbędnych kilogramów, bardzo często powracają jako koszmarny efekt jojo. Dieta odchudzająca wydaje nam się walką - głodzimy się, krytycznie zmniejszając ilość przyjmowanych kalorii, walczymy ze sobą, by nie podjadać, a także rezygnujemy ze swoim ulubionych dań. Po kilku tygodniach czy miesiącach zazwyczaj mamy dosyć, więc wracamy do swoich niezdrowych nawyków. Wtedy kilogramy wracają, a cały cykl zaczyna się od nowa. Czy dieta odchudzająca musi tak wyglądać?

Dieta odchudzająca - jak prowadzić ją z rozsądkiem?

Możemy podejść do tematu utraty wagi racjonalnie, świadomie i odpowiedzialnie, a przede wszystkim zdrowo. Nie ma nic gorszego dla naszego organizmu niż drastyczne zmiany nawyków żywieniowych - od rygorystycznej diety odchudzającej do momentów, w których nie pilnujemy siebie i swojego apetytu. Potrzebujemy stałości i regularności w swoim trybie życia i odżywiania się. Po pierwsze, dieta odchudzająca nie powinna być karą ani być prowadzona z przymusu. Wbrew powszechnym przekonaniom, posiłki na diecie odchudzającej mogą być smaczne i niskokaloryczne w jednym. Dokładnie takie propozycje znajdziemy w naszej ofercie pudełkowej diety odchudzającej. Dostarczamy jakościowych, odżywczych posiłków, które pozwalają na bezpieczną utratę wagi, a przy okazji zapewniają poczucie sytości - tak ważne do zachowania regularności posiłków. Dodatkowo, nasza dieta odchudzająca jest po prostu smaczna - zrzucanie zbędnych kilogramów stanie się z nią przyjemnością!

Kilka słów o… - pudełkowa dieta odchudzająca

Możemy dostosować dietę odchudzającą do naszych wymiarów, celu oraz intensywności aktywności fizycznej. Wszystkie posiłki skomponowane zostały przez dietetyków, którzy posiadają ogromne i długoletnie doświadczenie w swojej pracy. Dzięki temu nasza dieta odchudzająca to w pełni bezpieczny i delikatny dla organizmu sposób zmiany stylu życia i utraty wagi - 5 posiłków dziennie sprawi, że nie będziemy głodni ani nie będziemy odczuwać nagłych spadków energii. Dodatkowo, wszystkie nasze jadłospisy zawierają niezbędne do prawidłowego funkcjonowania składniki odżywcze Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą naszych diet pudełkowych. Posiłki rozwozimy na terenie Łodzi i Warszawy.

Przykładowy jadłospis diety FIT odchudzającej

Poniżej przedstawiamy przykładowy tygodniowy jadłospis diety odchudzającej:

Nasze pozostałe diety

DomowyBox – domowe jedzenie
DomowyBox – domowe jedzenie
od 1000 do 1800 kcal
  • mięso
  • ryby
  • zboża
  • produkty mleczne
  • niski indeks glikemiczny
Dieta zbilansowana
Dieta zbilansowana
od 1200 do 3000 kcal
  • mięso
  • ryby
  • zboża
  • produkty mleczne
  • niski indeks glikemiczny
Dieta wegetariańska z rybami
Dieta wegetariańska z rybami
od 1200 do 2500 kcal
  • bez mięsa
  • ryby
  • zboża
  • produkty mleczne
Dieta bezglutenowa
Dieta bezglutenowa
od 1200 do 3000 kcal
  • mięso
  • ryby
  • bez glutenu
  • produkty mleczne
Dieta bez laktozy
Dieta bez laktozy
od 1200 do 3000 kcal
  • mięso
  • ryby
  • zboża
  • bez laktozy

Gdzie wozimy?

Łódź i okolice, Warszawa i okolice