Wczytywanie
My już zaczynamy BLACK WEEK !
Zamawiając na minimum 20 dni otrzymujecie 20% zniżki :)
Uwaga! Nie musi to być zamówienie ciągłe - 20 lub więcej dni można rozdysponować dowolnie korzystając z kalendarza zamówienia!
od
56.00

PLN/dzień
Dieta wegetariańska bez mięsa i ryb
Dieta wegetariańska bez mięsa i ryb
kcal: 1200 | 1500 | 1800 | 2000 | 2500

Dieta wegetariańska pozbawiona jest mięsa, w tym ryb i owoców morza. Zawiera za to więcej węglowodanów złożonych i dostarcza organizmowi dużo więcej błonnika niż dieta typowego „mięsożercy”. Nasza dieta wegetariańska jest odpowiednio zbilansowana, by dostarczać organizmowi niezbędnych składników odżywczych. Wyeliminowane z niej mięso oraz cukry proste zastąpione są innymi produktami, które pomagają dbać nie tylko o sylwetkę, ale&

czytaj więcej
  • Charakterystyka: warzywa, owoce, węglowodany złożone, nienasycone kwasy tłuszczowe
  • Dla kogo: dla osób, które chcą wyeliminować ze swojej diety mięso przy jednoczesnym zachowaniu odpowiednich makro i mikroskładników w swoich posiłkach.

Przykładowy jadłospis diety wegetariańskiej

  • Śniadanie:
    Owsianka z musem malinowym
  • II śniadanie:
    Sok z buraka, marchewki i jabłka
  • Obiad:
    Lasania z soczewicą
  • Podwieczorek:
    Chłodnik z cukinii
  • Kolacja:
    Omlet z ziołowym sosem i pomidorami
Przykładowy jadłospis diety wegetariańskiej
  • Śniadanie:
    Wiśniowa jaglanka z serkiem wiejskim
  • II śniadanie:
    Rabarbarowy kisiel z cynamonem
  • Obiad:
    Makaron po azjatycku z wędzonym tofu
  • Podwieczorek:
    Zupa krem z cukinii i kalafiora z pełnoziarnistymi grzankami
  • Kolacja:
    Orkiszowa tarta z botwinką i serem feta
Przykładowy jadłospis diety wegetariańskiej
  • Śniadanie:
    Pełnoziarniste placki z borówkami
  • II śniadanie:
    Sok marchewkowo - pomarańczowy z miętą
  • Obiad:
    Warzywa z kaszą curry
  • Podwieczorek:
    Pomidory po sycylijsku
  • Kolacja:
    Sałatka ze smażonym tofu i bakłażanem
Przykładowy jadłospis diety wegetariańskiej
  • Śniadanie:
    Twarożek z suszonymi pomidorami, rukolą i sezamem
  • II śniadanie:
    Omlet z malinami
  • Obiad:
    Zapiekanka z warzywami i tofu
  • Podwieczorek:
    Pieczone marchewki w białym sezamie
  • Kolacja:
    Sałatka z kaszą bulgur i botwinką
Przykładowy jadłospis diety wegetariańskiej
  • Śniadanie:
    Naleśniki z jarmużem, botwinka i fetą
  • II śniadanie:
    Anananasecznik (sok)
  • Obiad:
    Makaron razowy z tofu i szpinakiem
  • Podwieczorek:
    Tofu na słodko.
  • Kolacja:
    Paprykowa sałatka z parmezanem i oliwkami
Przykładowy jadłospis diety wegetariańskiej
  • Śniadanie:
    Kasza jaglana ze śliwkami
  • II śniadanie:
    Jajka faszerowane szpinakiem z pieczywem
  • Obiad:
    Tofu w wiórkach kokosowych na ryżu cytrynowym
  • Podwieczorek:
    Kokosowy koktajl z rabarbarem
  • Kolacja:
    Tarta z brokułami
Przykładowy jadłospis diety wegetariańskiej
  • Śniadanie:
    Placki z polewą malinową
  • II śniadanie:
    Cudownie pikantna zieleń (sok)
  • Obiad:
    Bolognese z tofu
  • Podwieczorek:
    Pudding jagodowy
  • Kolacja:
    Włoska sałatka z cukinią
Przykładowy jadłospis diety wegetariańskiej

Łódzkie pudełko

Kto decyduje się na rozpoczęcie diety wegetariańskiej?

Zwolenników diety wegetariańskiej z roku na rok przybywa. Entuzjaści tego sposobu odżywiania zapewniają, że dzięki niemu są pełni energii, pozytywnie nastawieni i szczęśliwi. Oczywiście, dieta wegetariańska niesie ze sobą wiele prozdrowotnych efektów - przykładowo obniża ryzyko otyłości, cukrzycy, a nawet nowotworów. Dodatkowo łatwiej jest utrzymać szczupłą sylwetkę przy bezmięsnym sposobie odżywiania, co jest sporą zaletą diety wegetariańskiej i częstym powodem jej rozpoczęcia. Jednak większość osób podejmuje się tego trybu życia ze względów etycznych - większośc wegetarian uznaje jedzenie mięsa za niezgodne z ich kodeksem moralnym, biorąc pod uwagę fakt, jak traktowane są zwierzęta przeznaczone na rzeź.

Dieta wegetariańska - jakie są trudności jej wprowadzenia?

Minusem wegetariańskiego oraz wegańskiego trybu życia jest trudność w zapewnieniu organizmowi wszystkich niezbędnych mikro i makroskładników, bez spożywania mięsa lub ogólnie produktów pochodzenia zwierzęcego. Organizm ludzki potrzebuje sporej ilości białka i tłuszczy, aby mógł w pełni i sprawnie funkcjonować. Ułożenie smacznego jadłospisu diety wegetariańskiej - z zachowaniem odpowiednich ilości wartości odżywczych - potrafi sprawić wiele problemów. Nie wspominając nawet o zakupach, które mogą okazać się sporym wyzwaniem - wegetarianie często używają egzotycznych lub po prostu rzadziej spotykanych produktów.

Pudełkowa dieta wegetariańska - dlaczego warto?

W naszej w ofercie można znaleźć dietę wegetariańską stworzoną z myślą o wszystkich osobach wykluczających mięso ze swojego jadłospisu. Tak samo jak w każdym przypadku diety pudełkowej, nasze dania wegetariańskie będą każdego ranka dostarczane pod wskazany przez klienta adres - jedyne, co trzeba zrobić, to podgrzać danie. Nasi dietetycy opracowali dwa warianty diety wegetariańskiej. Pierwsza z nich to dieta semiwegetariańska - z rybami i owocami morza. Jest ona szczególnie zalecana osobom, które nie lubią mięsa, a chciałyby dostarczać organizmowi pełnowartościowego białka. Ten rodzaj diety sprawdzi się również rewelacyjnie jako przygotowanie do całkowitej diety wegetariańskiej. Drugą opcją jest całościowa dieta wegetariańska, z wykluczeniem ryb i owoców morza. Jest ona oparta na świeżych owocach i warzywach, a także nabiale i zbożu.

Oba jadłospisy są komponowane przez dietetyków, by zachować równowagę wszystkich niezbędnych makro i mikroskładników. Dieta wegetariańska w wydaniu pudełkowym pozwala zaoszczędzić czas poświęcony na przygotowywanie posiłków, a także gwarantuje zdrowie i pełnię sił. Dieta wegetariańska wymaga dużej wiedzy na temat zapotrzebowania organizmu na odpowiednie substancje odżywcze - dlatego warto przemyśleć specjalistyczną dietę przygotowywaną przez profesjonalistów. Można także wybrać liczbę kalorii, która będzie dla nas odpowiednia. Nasza firma działa na terenie Łodzi i Warszawy. Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą i wszystkimi dostępnymi dietami pudełkowymi.

Przykładowy jadłospis diety wegetariańskiej

Poniżej przedstawiamy przykładowy tygodniowy jadłospis diety wegetariańskiejj:

Nasze pozostałe diety

Dieta FIT odchudzająca
Dieta FIT odchudzająca
od 1200 do 2000 kcal
  • mięso
  • ryby
  • zboża
  • produkty mleczne
  • niski indeks glikemiczny
Dieta zbilansowana
Dieta zbilansowana
od 1200 do 3000 kcal
  • mięso
  • ryby
  • zboża
  • produkty mleczne
  • niski indeks glikemiczny
Dieta wegetariańska z rybami
Dieta wegetariańska z rybami
od 1200 do 2500 kcal
  • bez mięsa
  • ryby
  • zboża
  • produkty mleczne
Dieta bezglutenowa
Dieta bezglutenowa
od 1200 do 3000 kcal
  • mięso
  • ryby
  • bez glutenu
  • produkty mleczne
Dieta bez laktozy
Dieta bez laktozy
od 1200 do 3000 kcal
  • mięso
  • ryby
  • zboża
  • bez laktozy

Gdzie wozimy?

Łódź, Warszawa